Клип K Michelle - 10 Min. With God

K Michelle - 10 Min. With God


K Michelle 10 Min. With God
K Michelle 10 Min. With God
K Michelle 10 Min. With God

Текст Песни K Michelle - 10 Min. With God

Got the world on my head, pain in my heart
Try to keep it real, they say I take it too far
Damn near crazy what I've been through
I bet you if you tried you couldn't fill these shoes
I wake up every morning to a new headline
Keep a smile on my face like I'm doing fine
Try to tell my story, folks saying I'm lying
Never back down, never let them see me crying
Can't catch my breath, wanna know, Lord set me free
How could a big ole hypocrite find the time to hate on me?
I just wanna live Christ like but 
y'all keep fucking with my life
That's why I

I'm gonna drive up to heaven some day
And I don't care if it takes me away
What will I do when I see space
And ask for just ten minutes with God
Oh, if I could have ten minutes with God

I would ask why is everyone around me so crazy
But they saying it's me
Why are tears so easy to cry
But even harder to cry
Why is people always talking about my life
When they ass ain't living right
It's like the more that I try I can never get it right
Can't catch my breath, Lord, just set me free
I want to know, I wanna know
How could a big ole hypocrite find the time to hate on me?
I just wanna live Christ like but 
y'all keep fucking with my life
That's why I

I'm gonna drive up to heaven some day
And I don't care if it takes me away
What will I do when I see space
And ask for just ten minutes with God
Oh, if I could have ten minutes with God

Songs they never question, God, it's all in His plan
But it's hard to accept things I don't understand
I know every trial is a part of my story
But if I could talk to You then I wouldn't worry

I'm gonna drive up to heaven some day
And I don't care if it takes me away
What will I do when I see space
And ask for just ten minutes with God
Oh, if I could have ten minutes with God

All you have to do is have faith
Believe in the All Mighty, believe in yourself
His plan is bigger than what you think it is
He has a journey, you have a destiny
It's already planned out, Amen 

Отзыв на клип K Michelle 10 Min. With God

Мы ждем только позитивные и хорошие отзывы на песню K Michelle 10 Min. With God

Отличный клип K Michelle - 10 Min. With God и песня 10 Min. With God группы K Michelle
2016-11-01
K Michelle
K Michelle 10 Min. With God
2016-10-25
K Michelle 10 Min. With God
K Michelle - 10 Min. With God и песня 10 Min. With God группы K Michelle
2016-10-19
K Michelle
<$

Клип K Michelle - 10 Min. With God cмотреть онлайн
© 2016 Все права защищены