Клип 50 Cent - Body Bags

50 Cent - Body Bags


50 Cent Body Bags
50 Cent Body Bags
50 Cent Body Bags

Текст Песни 50 Cent - Body Bags

[Skit]
[Snorts cocaine]
Nigga, (yeah), nigga, you know I don't fuck with them niggas. 
Them niggas pussy. Sucka ass niggas. I don't like either one 
(I don't even like 'em). But the other night I'm in the gambling 
spot. Nigga come up in here - boom - hit the door. "Get the fuck on 
the floor, bitch, get down on the floor." I turn around like, "what?" 
Niggas like, "get down!" (When was this?) I'm like, "nigga, 
I got on white linen."

[Intro]
Fuck it, I mean we gotta kill what we eat, right? It's not a problem, 
it's really not a problem. Southside

[Verse 1]
Okay, the dope addin' up, the coke addin' up
The smoke addin' up, my pockets are fattened up
I got bitches in my bedroom, nerds on computers
Diamonds 'round my neck, straps for my shooters
I made it, look ma', I made it
I grind so hard to get here I can't be faded
I got lawyers on the line, five different kinds
Five different crimes, same .45
Got a plan to turn to premise, see, a nigga ain't lyin'
Cause they ain't gon' say I did it and I ain't gon' say I did it
And I might go back and forth to court, better bet I get acquitted
Can you dig it? Nigga, can you dig it?
Shit changed, a nigga ain't broke
I had a safe size as a shoe box, it felt like a vault
Now I got real money, that "fuck how you feel" money
That "nigga, you look at me wrong, get killed" money

[Hook]
You gon' be part of my body bag ritual
Hop out, hammer out to get at you
You gon' be part of my body bag ritual
.45 lettin' off some shit at you
You gon' be put in a body bag
You won't get a chance to fire back

[Verse 2]
I peep my swag in the mirror, I think I got a crush on me
I don't want no wack bitches touchin' me
Tailor-made threads, satin sheets on my bed
Get a bitch sea-sick, waves all on my head
Diamonds in my ear, Baccarat chandelier
Gabbana underwear, I'm so fly it ain't fair
Every day a different dime piece
Rose Gold, a different time piece
Hublot, AP or rollie
Your bitch and your jeweler know me, homie
I'm bulletproof, go 'head, take a shot at me
You be a dead nigga like the last one that got at me
My shirt level three so I ain't got a vest on
My heart like ice, my chest like teflon
I'm a nightmare right here, just me and my knife, nigga
Don't let me find out you ain't 'bout that life, nigga
It's doomsday, I mean goon day
I get the orders, like, "air out the room, Dre"
[Gun shots]

[Hook]
You gon' be part of my body bag ritual
Hop out, hammer out to get at you
You gon' be part of my body bag ritual
.45 lettin' off some shit at you
You gon' be put in a body bag
You won't get a chance to fire back

[Verse 3]
The mileage had a shorty ass trippin' strippin' in my kitchen
Push my thumb in her ass while I was strokin' her kitten
I be in my own zone, still clutchin' the chrome
Talk state of the art, [?]
My passport need pages, I'm fuckin' round' out in London
Jetlag from jets, wrist lit baguettes
Trippin' in my charm, look bitch, I'm a don
So shit go how I say it go, fuck if I'm right or wrong
My paper long, bomb kush in the bong
It feels like I'm dreamin' cause a nigga on
I'm so far from a hammy down, I'm out in Miami now
My bitch no speak no ingles, she fresh off the boat
She give me neck, what you expect? I got connects for the dope
I'm no joke, blow 30k on the coke, stuff ten in the coat
Nigga, front, I'll have a hand full of dreadlocks
Bitch, I hit your ass with a headshot

[Hook]
You gon' be part of my body bag ritual
Hop out, hammer out to get at you
You gon' be part of my body bag ritual
.45 lettin' off some shit at you
You gon' be put in a body bag
You won't get a chance to fire back

Отзыв на клип 50 Cent Body Bags

Мы ждем только позитивные и хорошие отзывы на песню 50 Cent Body Bags

50 Cent Body Bags
2016-11-01
50 Cent Body Bags
50 Cent Body Bags
2016-10-25
50 Cent Body Bags
50 Cent - Body Bags и песня Body Bags группы 50 Cent
2016-10-19
50 Cent
50 Cent ft. Lil Boosie & Young Buck) - N***a50 Cent ft. Lil Boosie & Young Buck)
N***a
50 Cent - On Everything50 Cent
On Everything
50 Cent - Body Bags50 Cent
Body Bags
50 Cent ft. Sonny Digital - I'm The Man50 Cent ft. Sonny Digital
I'm The Man
50 Cent - Burner On Me50 Cent
Burner On Me
50 Cent ft. Post Malone - Tryna Fuck Me Over50 Cent ft. Post Malone
Tryna Fuck Me Over
50 Cent - Too Rich50 Cent
Too Rich
50 Cent - 9 Shots50 Cent
9 Shots
50 Cent - You Know50 Cent
You Know
50 Cent ft. Mr. Probz - Twisted50 Cent ft. Mr. Probz
Twisted
50 Cent ft. Guordan Banks - Winners Circle50 Cent ft. Guordan Banks
Winners Circle
50 Cent ft. Jadakiss, Kidd Kidd - Irregular Heartbeat50 Cent ft. Jadakiss, Kidd Kidd
Irregular Heartbeat
50 Cent ft. Prodigy, Kidd Kidd, Styles P - Chase The Paper50 Cent ft. Prodigy, Kidd Kidd, Styles P
Chase The Paper
50 Cent - Hustler50 Cent
Hustler
50 Cent ft. Joe - Big Rich Town50 Cent ft. Joe
Big Rich Town
50 Cent ft. Trey Songz - Smoke50 Cent ft. Trey Songz
Smoke
50 Cent - Pilot50 Cent
Pilot
50 Cent - Don't Worry Bout It50 Cent
Don't Worry Bout It
50 Cent - Hold On50 Cent
Hold On
50 Cent ft. Alicia Keys, Dr. Dre - New Day50 Cent ft. Alicia Keys, Dr. Dre
New Day
50 Cent - The Funeral50 Cent
The Funeral
50 Cent - Music Is My Sport50 Cent
Music Is My Sport
50 Cent ft. Tony Yayo - Nah Nah Nah50 Cent ft. Tony Yayo
Nah Nah Nah
50 Cent - Crime Wave50 Cent
Crime Wave
50 Cent - Wait Until Tonight50 Cent
Wait Until Tonight
50 Cent ft. Kidd Kidd - Shooting Guns50 Cent ft. Kidd Kidd
Shooting Guns
50 Cent ft. Robin Thicke - Follow My Lead50 Cent ft. Robin Thicke
Follow My Lead
50 Cent - I Don't Need 'Em50 Cent
I Don't Need 'Em
50 Cent - This Is 5050 Cent
This Is 50
50 Cent - Money50 Cent
Money
50 Cent ft. Kidd Kidd - Get Busy50 Cent ft. Kidd Kidd
Get Busy
50 Cent - Put Ya Hands Up50 Cent
Put Ya Hands Up
50 Cent - NY50 Cent
NY
50 Cent - They Burn Me50 Cent
They Burn Me
50 Cent - Can't Help Myself (I'm Hood)50 Cent
Can't Help Myself (I'm Hood)
50 Cent ft. Precious Paris - Queens50 Cent ft. Precious Paris
Queens
50 Cent ft. Kendrick Lamar - We Up50 Cent ft. Kendrick Lamar
We Up
50 Cent - Financial Freedom50 Cent
Financial Freedom
50 Cent ft. Snoop Dogg, Young Jeezy - Major Distribution50 Cent ft. Snoop Dogg, Young Jeezy
Major Distribution
50 Cent - I Ain't Gonna Lie50 Cent
I Ain't Gonna Lie
50 Cent ft. Eminem, Adam Levine - My Life50 Cent ft. Eminem, Adam Levine
My Life
50 Cent - United Nations50 Cent
United Nations
50 Cent - First Date50 Cent
First Date
50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch50 Cent ft. Brevi
Be My Bitch
50 Cent - Definition Of Sexy50 Cent
Definition Of Sexy
50 Cent - Complicated50 Cent
Complicated
50 Cent ft. Hayes - Double Up50 Cent ft. Hayes
Double Up
50 Cent ft. Kidd Kidd - OJ50 Cent ft. Kidd Kidd
OJ
50 Cent - All His Love50 Cent
All His Love
50 Cent - Murder One50 Cent
Murder One
50 Cent - Off And On50 Cent
Off And On
50 Cent ft. Tony Yayo - I Just Wanna50 Cent ft. Tony Yayo
I Just Wanna
50 Cent & Jeremih - Down On Me50 Cent & Jeremih
Down On Me
50 Cent - Ya Life's On The Line50 Cent
Ya Life's On The Line
50 Cent - Do You Think About Me50 Cent
Do You Think About Me
50 Cent - I'll Do Anything50 Cent
I'll Do Anything
50 Cent - Flight 18750 Cent
Flight 187
50 Cent ft. Ne Yo - Baby By Me50 Cent ft. Ne Yo
Baby By Me
50 Cent ft. Eminem - Gatman and Robin50 Cent ft. Eminem
Gatman and Robin
50 Cent - OK, You're Right50 Cent
OK, You're Right
50 Cent - Get Up50 Cent
Get Up
50 Cent - Disco Inferno50 Cent
Disco Inferno
50 Cent ft. Olivia - Best Friend50 Cent ft. Olivia
Best Friend
50 Cent - In My Hood50 Cent
In My Hood
50 Cent - Hustler's Ambition50 Cent
Hustler's Ambition
50 Cent ft. Olivia - Candy Shop50 Cent ft. Olivia
Candy Shop
50 Cent - Many Men50 Cent
Many Men
50 Cent - Wanksta50 Cent
Wanksta
50 Cent - Straight To The Bank50 Cent
Straight To The Bank
50 Cent - In Da Club50 Cent
In Da Club
50 Cent ft. Akon - Still Will50 Cent ft. Akon
Still Will
50 Cent - I Get Money50 Cent
I Get Money
50 Cent - Amusement Park50 Cent
Amusement Park
50 Cent - Heat50 Cent
Heat
50 Cent ft. Snoop Dogg, G-Unit - P.I.M.P.50 Cent ft. Snoop Dogg, G-Unit
P.I.M.P.
50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technology50 Cent ft. Justin Timberlake
Ayo Technology
50 Cent - Piggy Bank50 Cent
Piggy Bank
50 Cent ft. Mobb Deep - Outta Control50 Cent ft. Mobb Deep
Outta Control
50 Cent - Window Shopper50 Cent
Window Shopper
50 Cent - Just A Lil Bit50 Cent
Just A Lil Bit
50 Cent ft. Nate Dogg - 21 Questions50 Cent ft. Nate Dogg
21 Questions
<$

Клип 50 Cent - Body Bags cмотреть онлайн
© 2016 Все права защищены