Клип 50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch

50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch


50 Cent ft. Brevi Be My Bitch
50 Cent ft. Brevi Be My Bitch
50 Cent ft. Brevi Be My Bitch

Текст Песни 50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch

"Be My Bitch"
(feat. Brevi)

Shawty say she straight,
cant wait till tonight to turn her out babee
Take her to a different world, get her baby girl

[Brevi (50 Cent)]
I'll pick you up at 8, we can call it a first date (get her baby)
We gonna have some drinks on me, it my treat, 
you ain't gotta pay

[50 Cent]
Take her ass downtown, the Bentley drop top show her all around
Later when we get back we can show her how we live
Man she take it off as soon as she step foot in the crib

[Brevi]
Your so sweet come see me, 
I'm gonna give you what you need
You can be my bitccch

[50 Cent]
You can be my bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch
I'm gonna take you to the spot jump on top
I'm gonna give you everything that I got
You can be my bitch

[50 Cent]
You can be my bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

[50 Cent]
My girl got a girl friend I call her my play thing
Why would I complain shes everything to me man
We match together perfect 
isn't this amazing isn't this amazing
Back massage minaj they turned on I'm hard
Great sex latex I'm playing my part
Penetration oral fixation no camera taking
we making the head boards shaking
Until its damn near breaking

I can tell you from the get go
So you know how this shit go
This thing I got with my bitch is so ill its mental
I'm about to break it down all the freaky shit we into
If your not into her your into me and well still get u

[Brevi]
Right when we get to the crib step right in
Boy you know what they say
You can be my bitch
Your so sweet come see me, 
I'm gonna give you what you need
You can be my bitccch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch
I'm gonna take you to the spot jump on top
I'm gonna give you everything that I got
You can be my bitch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

[50 Cent]
I'm headed out of state, I got a jet ready on the runway baby
I'll be gone for a while I'm leaving you in charge now haha haha
Shwaty wanna play at anytime I'm away it ain't OK
But when I come back you know that's how its going down
Well be back up in this bitch passing her around

You don't want me just to play my roll
You don't want me to come take control
You don't want me to move in too slow
You just wanna see me run this show
Lets go lets go lets go

Your so sweet come see me, I'm gonna give you what you need
You can be my bitccch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

I'm gonna take you to the spot jump on top
I'm gonna give you everything that I got
You can be my bitch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

Your so sweet come see me, I'm gonna give you what you need
You can be my bitccch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

I'm gonna take you to the spot jump on top
I'm gonna give you everything that I got
You can be my bitch

[50 Cent]
You can be her bitch

[Brevi]
You can be my bitch
You can be my bitch

Отзыв на клип 50 Cent ft. Brevi Be My Bitch

Мы ждем только позитивные и хорошие отзывы на песню 50 Cent ft. Brevi Be My Bitch

Отличный клип 50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch и песня Be My Bitch группы 50 Cent ft. Brevi
2016-11-01
50 Cent ft. Brevi
50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch и песня Be My Bitch группы 50 Cent ft. Brevi
2016-10-19
50 Cent ft. Brevi
Отличный клип 50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch и песня Be My Bitch группы 50 Cent ft. Brevi
2016-10-19
50 Cent ft. Brevi
50 Cent ft. Lil Boosie & Young Buck) - N***a50 Cent ft. Lil Boosie & Young Buck)
N***a
50 Cent - On Everything50 Cent
On Everything
50 Cent - Body Bags50 Cent
Body Bags
50 Cent ft. Sonny Digital - I'm The Man50 Cent ft. Sonny Digital
I'm The Man
50 Cent - Burner On Me50 Cent
Burner On Me
50 Cent ft. Post Malone - Tryna Fuck Me Over50 Cent ft. Post Malone
Tryna Fuck Me Over
50 Cent - Too Rich50 Cent
Too Rich
50 Cent - 9 Shots50 Cent
9 Shots
50 Cent - You Know50 Cent
You Know
50 Cent ft. Mr. Probz - Twisted50 Cent ft. Mr. Probz
Twisted
50 Cent ft. Guordan Banks - Winners Circle50 Cent ft. Guordan Banks
Winners Circle
50 Cent ft. Jadakiss, Kidd Kidd - Irregular Heartbeat50 Cent ft. Jadakiss, Kidd Kidd
Irregular Heartbeat
50 Cent ft. Prodigy, Kidd Kidd, Styles P - Chase The Paper50 Cent ft. Prodigy, Kidd Kidd, Styles P
Chase The Paper
50 Cent - Hustler50 Cent
Hustler
50 Cent ft. Joe - Big Rich Town50 Cent ft. Joe
Big Rich Town
50 Cent ft. Trey Songz - Smoke50 Cent ft. Trey Songz
Smoke
50 Cent - Pilot50 Cent
Pilot
50 Cent - Don't Worry Bout It50 Cent
Don't Worry Bout It
50 Cent - Hold On50 Cent
Hold On
50 Cent ft. Alicia Keys, Dr. Dre - New Day50 Cent ft. Alicia Keys, Dr. Dre
New Day
50 Cent - The Funeral50 Cent
The Funeral
50 Cent - Music Is My Sport50 Cent
Music Is My Sport
50 Cent ft. Tony Yayo - Nah Nah Nah50 Cent ft. Tony Yayo
Nah Nah Nah
50 Cent - Crime Wave50 Cent
Crime Wave
50 Cent - Wait Until Tonight50 Cent
Wait Until Tonight
50 Cent ft. Kidd Kidd - Shooting Guns50 Cent ft. Kidd Kidd
Shooting Guns
50 Cent ft. Robin Thicke - Follow My Lead50 Cent ft. Robin Thicke
Follow My Lead
50 Cent - I Don't Need 'Em50 Cent
I Don't Need 'Em
50 Cent - This Is 5050 Cent
This Is 50
50 Cent - Money50 Cent
Money
50 Cent ft. Kidd Kidd - Get Busy50 Cent ft. Kidd Kidd
Get Busy
50 Cent - Put Ya Hands Up50 Cent
Put Ya Hands Up
50 Cent - NY50 Cent
NY
50 Cent - They Burn Me50 Cent
They Burn Me
50 Cent - Can't Help Myself (I'm Hood)50 Cent
Can't Help Myself (I'm Hood)
50 Cent ft. Precious Paris - Queens50 Cent ft. Precious Paris
Queens
50 Cent ft. Kendrick Lamar - We Up50 Cent ft. Kendrick Lamar
We Up
50 Cent - Financial Freedom50 Cent
Financial Freedom
50 Cent ft. Snoop Dogg, Young Jeezy - Major Distribution50 Cent ft. Snoop Dogg, Young Jeezy
Major Distribution
50 Cent - I Ain't Gonna Lie50 Cent
I Ain't Gonna Lie
50 Cent ft. Eminem, Adam Levine - My Life50 Cent ft. Eminem, Adam Levine
My Life
50 Cent - United Nations50 Cent
United Nations
50 Cent - First Date50 Cent
First Date
50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch50 Cent ft. Brevi
Be My Bitch
50 Cent - Definition Of Sexy50 Cent
Definition Of Sexy
50 Cent - Complicated50 Cent
Complicated
50 Cent ft. Hayes - Double Up50 Cent ft. Hayes
Double Up
50 Cent ft. Kidd Kidd - OJ50 Cent ft. Kidd Kidd
OJ
50 Cent - All His Love50 Cent
All His Love
50 Cent - Murder One50 Cent
Murder One
50 Cent - Off And On50 Cent
Off And On
50 Cent ft. Tony Yayo - I Just Wanna50 Cent ft. Tony Yayo
I Just Wanna
50 Cent & Jeremih - Down On Me50 Cent & Jeremih
Down On Me
50 Cent - Ya Life's On The Line50 Cent
Ya Life's On The Line
50 Cent - Do You Think About Me50 Cent
Do You Think About Me
50 Cent - I'll Do Anything50 Cent
I'll Do Anything
50 Cent - Flight 18750 Cent
Flight 187
50 Cent ft. Ne Yo - Baby By Me50 Cent ft. Ne Yo
Baby By Me
50 Cent ft. Eminem - Gatman and Robin50 Cent ft. Eminem
Gatman and Robin
50 Cent - OK, You're Right50 Cent
OK, You're Right
50 Cent - Get Up50 Cent
Get Up
50 Cent - Disco Inferno50 Cent
Disco Inferno
50 Cent ft. Olivia - Best Friend50 Cent ft. Olivia
Best Friend
50 Cent - In My Hood50 Cent
In My Hood
50 Cent - Hustler's Ambition50 Cent
Hustler's Ambition
50 Cent ft. Olivia - Candy Shop50 Cent ft. Olivia
Candy Shop
50 Cent - Many Men50 Cent
Many Men
50 Cent - Wanksta50 Cent
Wanksta
50 Cent - Straight To The Bank50 Cent
Straight To The Bank
50 Cent - In Da Club50 Cent
In Da Club
50 Cent ft. Akon - Still Will50 Cent ft. Akon
Still Will
50 Cent - I Get Money50 Cent
I Get Money
50 Cent - Amusement Park50 Cent
Amusement Park
50 Cent - Heat50 Cent
Heat
50 Cent ft. Snoop Dogg, G-Unit - P.I.M.P.50 Cent ft. Snoop Dogg, G-Unit
P.I.M.P.
50 Cent ft. Justin Timberlake - Ayo Technology50 Cent ft. Justin Timberlake
Ayo Technology
50 Cent - Piggy Bank50 Cent
Piggy Bank
50 Cent ft. Mobb Deep - Outta Control50 Cent ft. Mobb Deep
Outta Control
50 Cent - Window Shopper50 Cent
Window Shopper
50 Cent - Just A Lil Bit50 Cent
Just A Lil Bit
50 Cent ft. Nate Dogg - 21 Questions50 Cent ft. Nate Dogg
21 Questions
<$

Клип 50 Cent ft. Brevi - Be My Bitch cмотреть онлайн
© 2016 Все права защищены