Клип Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say

Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say


Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say
Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say
Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say

Текст Песни Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say

"Make Her Say"
(feat. Kanye West, Common)

(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(What up)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(Me first!)

[Kid Cudi]
She wanna have whatever she like
She can if she bring her friend
And we can have one hell of a night
Through the day
Eh, I mean staring like a creeper cause you gotta peep 'er
I mean you probably might be saying you aint jockin' either
But man, yo girl got a fat old ass
Yeah, the type that make you tell a bitch just dance
And fuck them other niggas cause you down for her bitches
Fuck them other niggas cause she down for the stickin'
And fuck them other niggas hope she down for some lickin'
And fuck them other bitches
Cause she's down for the trickin' up
I'm hopin' she a rider
When its said and done
And she spit it up and swallow now
I ain't got a trip about them niggas who like her
But me and mammy know who can really make her go

Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face

[Kanye West]
She said she want whatever she like
She said she gon' bring her friend
Now we gon' have a hell of a night
Through the day
I made her say
Hold up, born in '88
How old is that? Old enough
I got seniority with the sorority
So, that explain why I love college
Gettin' brain in the library 'cause I love knowledge
When you use your Medulla Oblongata
And give me scoliosis until I comatoses
And do it while I sleep yeah a little osmosis
And that’s my commandment you ain’t gotta ask Moses
More champagne more toastes
More damn planes, more coastes
And fuck a bus, the Benz is parked like Rosa …

(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)

[Common]
She said she want whatever she like
But she gotta bring your friend
We could have a hell of a night, through the day
She blamed it on the a-a-a-a-a-alcohol
She had her hair did, it was bound to fall
Down, down for a damn, Cudi already said it
A poker face book I already read it
But man, her head was gooder than the music
Electro body known to blow fuses
A stripper from the south lookin' for a payday
Said bitch you should do it for the love like Ray Jay
But they say you be on that conscious tip
Get your hair right and get up on this conscious dick
I embody everything from the Gali to the party
It's the way I was raised on the south side safari, so

Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)

Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face

[Lady Gaga]
Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
She's got me like nobody

Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
She's got me like nobody

Отзыв на клип Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say

Мы ждем только позитивные и хорошие отзывы на песню Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say

Отличный клип Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say и песня Make Her Say группы Kid Cudi ft. Kanye West, Common
2016-11-01
Kid Cudi ft. Kanye West, Common
Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say
2016-10-25
Kid Cudi ft. Kanye West, Common Make Her Say
Отличный клип Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say и песня Make Her Say группы Kid Cudi ft. Kanye West, Common
2016-10-25
Kid Cudi ft. Kanye West, Common
<$

Клип Kid Cudi ft. Kanye West, Common - Make Her Say cмотреть онлайн
© 2016 Все права защищены